Men sluta jävlas då.

På dagens schema står Kroppsmassage, Fysiska träningsaktiviteter och sen ett Aerobicspass på Friskis. Jag borde ha börjat plugga vid 9 ungefär... 1½ timme senare sitter jag här och bloggar, och har inte gjort något vettigt. Det här med planeringar funkar inte för mig. Eller så kanske det hade funkat om jag har skrivit upp dem? Det där kalenderna jag köpte ligger här någonstans, knappt använd.

Annars så fuckar sig halsen fortfarande. Idag är den dock rätt så svullen och gör ont :( Men Aerobics blir det ändå. Mitt mål (återigen det här med planering...) var att mitt pass skulle ha varit klart senast igår. Jag har inte ens en uppvärmning, styrkeövning eller ens en enda låt. Men det löser sig. Det är ju inte förrän vecka 49. Det är ju "bara" 47 nu.

På torsdag förmiddag ska man besöka vinterkräksjuka Torsby också. Jäkligt trevligt. Not. Kunde förmodligen inte ha tajmat det bättre. Men så är det. Det är ju obligatoriskt också. Vi ska sticka i finger. Hujeda mig. Jag har aldrig gjort det. Och nålar gör mig illamående. Spelar ingen roll om de är 2mm eller 2 meter.

Nej.... Jag har 30 kroppmassage-frågor kvar att göra. Får väl sätta igång, I guess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0