Hmm...

Varför kommenterar man ett 5 månader gammal blogginlägg? Hjärndöd är jag tydligen också... För jag fattade inte ens kommentaren. Hjärnan är väl full med djungelvrål. Får inte plats med så mycket tankar då. Stressätning kallas det, tror jag. :)

Drack kaffe på tom mage förut. Det gav mig världens kaffedarr. Kunde knappt bre mackan sen när jag väl kom på att jag kanske borde äta. Funderade på om det var någon akut Parkinsons jag råkat ut för :)

Ooh vad nödvändigt blogginlägg. Ska man göra något vettigt då kanske? Mja...

Jag hade tänkt ragga sommarjobb idag. Men jag är för feeeg! Jag vet att det värsta som kan hända är att jag får ett nej. Och det är inte hela världen. Inte ens för mig. Men jag drar mig ändå för det. Mes mes mes meees!

Mmmhm... Jag vill flytta nu. Hade varit så mysigt med lite julstämning i lägenheten. Men allting kommer vara packat i kartonger då. Så vi får väl juldansa runt dem istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0