Gah!

Då var jag igång med uppvärmningen då. Men ångesten är total. Milt uttryckt. Jag har typ 6 övningar, och jag lovar att de inte tar mer än en minut. Kan länga dem lite, men vem orkar göra samma övning i 300 år? Åhh, detta kommer ta hela livet att göra. Tänk att 5 minuter ska ta sån tid. Jag beundrar alla instruktörer. Det gör jag verkligen. Samtidigt håller jag just nu på att begrava min egen instruktörsdröm. Hälften av alla övningar jag hade tänkt mig från början får man antingen inte ha med i uppvärmningen, eller så passar de helt enkelt inte ihop med resten. Jisses. Ska det vara sååå svårt! Blir ett medelpass klockan 15 för lite inspiration. Det verkar onekligen behövas. Man kanske skulle ladda ner en träningsdvd? Skrev jag det? Köpa menade jag ju. Så klart.


Vet ni hur mycket godis det kommer gå åt innan jag är klar med det här?

Om jag hinner klart med mina 5 minutes of fame så blir det i alla fall utgång ikväll. Med mycket tur och tålamod, och lite mindre bloggande kanske jag hinner med det.

Ajöken.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha ja det har vi! Och ja det finns ett på Gösta oxå... Lotus Spa heter det tror jag... Det vet jag inte så mycket om... typ inget alls faktiskt =) Klart jag lägger in ett gott ord för dig! Jag kan till och med lägga in två! =D

2007-11-10 @ 13:32:19
URL: http://liandri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0