Emergency stop.

Idag har varit en konstig dag. Först kändes huvudet trött och kroppen pigg, och sedan vände det. Och sen har det hållit på så hela dagen. Har inte riktigt känt mig pigg överallt på en och samma gång. Strange. I alla fall sågick träningen bra. Tror att jag skaffade mig en fiende där bland maskinerna. Men va fan... Man behvöer väl inte ta upp hela jävla gymmet för lite armövningar. Biatch. Att springa på löpbandet gick ju himlans bra. Tills jag kom på att jag skulle flytta på armarna lite såatt jag inte kom åt nödstoppen. Det vore ju dumt... Vad händer då när jag flyttar armarna? Just det... Jag tryckte på nödstoppen. Löpbanden är inte sådiskreta med det heller. Puckovarning på den. Typiskt mig också :)

Provet idag gick också hyfsat. Vi gjorde grupp-prov. Det var himla roligt, och dessutom var min grupp helt okey. Ingen räkmacka där inte. Dumt bara att alla kunde samma saker, och kunde inte samma saker. Men det kunde garanterat gått sämre.

Nu ska jag rasta de små ulltussarna. Inte haft tid med något denna veckan. Välkommen helgen. Välkommen livet. Och nästa vecka börjar vi med Fysiska träningsaktiviteter! Äntligen! Men jag ser inte fram emot att göra ett jympapass. Taktkänsla... Vad är det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0