Bli-frisk-dans?

Om det finns en "Bli-frisk-dans" kan väl någon lära mig den? Jag skulle väldigt gärna vilja träna igen. Gymma framför allt. Det var över en månad sen! Och träningen får nog vänta ett tag till tror jag. Skulle försöka gå runt Krp idag... Men istället för att fortsätta runt fick jag svänga tillbaka vid dagiset och gå hem istället. Andnöd. Den promenaden kändes som ett självmordsförsök. Så... Ingen träning. Hostar och kraxar som aldrig förr.

Bio ikväll i alla fall. Solstorm blir det. Enligt säkra källor är i alla fall boken bra. Så man får väl hoppas att filmen är bra också då. Trots att den fått skitkassa recensioner. Men det är ju bara djupa och helt mysko filmer som får bra betyg.. Så jag är inte det minsta rädd. Jag ser ändå mest fram emot godiset. Vet inte var den här äta-perioden kom ifrån. Och nu har älsket fått för sig att efter nyår ska han sluta snusa, och jag sluta med godis. Jisses. Jag skulle aldrig ha sagt att jag skulle sluta äta godis när han slutade snusa :) Där trampade jag i klaveret minsann. Men jag kan ju bli stenrik då, helt plötsligt :) You never know. Jag har aldrig vågat räkna på hur mycket jag köper godis för varje månad. Så mycket pengar är det :)

Annars går julklappshandlingen framåt i alla fall. Mamma, pappa, farmor och mormor är dock fortfarande ett problem. Det betyder alltså att jag vet vad Älsk och syster ska få i julklapp. Så egentligen gick det inte så mycket framåt med klapparna i alla fall *Hmm* Attans.

Jag har fortfarande inte fått någon jävla lussebulle! Ska jag behvöa baka själv, eller? *suck* Det får väl bli så då. Om två helger kanske. Då börjar skolan lugna sig, och man får livet tillbaka. Ska bli såå skönt.

Nä... Om man skulle diska kanske... Eller sova?

Kommentarer
Postat av: Peter

Haha....den dagen du slutar äta godis ska jag börja träna på allvar (vilket då aldrig kommer ske) :P

2007-11-25 @ 16:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0