Anna-fest + Marie + Janet = ?

Typ... Fjortisfylla kanske? Hinkade i mig mina öl på mindre än två timmar. Sen tyckte Janet att vi skulle kolla läget på Rumpan, där hon sen bjöd på en öl och en cider. Jaha... Så tyckte jag såklart att jag skulle bjuda tillbaka på en gång och begav mig mot Duett 5 för att hämta mitt kort. Och det var ungefär så långt jag kom. "Poff" sa det i mitt huvud så var raka linjer det sista jag kunde gå på. Gå över huvudtaget var praktiskt taget omöjligt. Så... Jag ringde Älsk (försökte i alla fall, men jag ringde väl typ 10 andra innan jag kom rätt) och sa att han fick hämta mig NU. Sen vandrade jag iväg med Lara-outfitten efter vägen. Jag pratade med någon, men jag minns varken vad de sa eller vad jag sa tillbaka. I bilen blev jag hysterisk över att jag hade tappat min pistol, men Älsk var vänlig nog att berätta att jag höll den i handen. Så kan det gå.

Fick en del komplimanger över kläderna. Kanske berodde på att jag typ inte hade några på mig? Men det var ju bra att folk såg vad det föreställde i alla fall. ^^

Vaknade imorse med sminket kvar. Typ kvar i alla fall. Mascaran satt på kinderna och resten på kudden eller utkletat lite här och var. Det som en gång varit en fläta var nu mera ett trassel som stod rakt ut. Supersöt var jag... Inte. Tack söta Anna för att du ringde till mig igår, även om jag inte hörde :)

Nu håller jag i alla fall på att tvätta. Det går fortfarande lite i sick-sack och snurrar som katten. Men det får gå. Det var jäkligt roligt igår (sålänge det varade) i alla fall Som det alltid är där :) Sen måste jag nog till Anna en sväng och hämta mitt liv. Typ min jacka, mina byxor, skor, nycklar och sånt :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Om Else bara visste vad vi äventyrar hennes leksaker...haha. varför blir du aldrig så tokfull när jag är med? ;)

2007-11-03 @ 23:06:52
Postat av: jaanet

hihihhi :) jag hade också skitkul så länge det varade.. vi vinglade ju ocks¨hem ganska så tidigt.. å jag har spridit ut mitt liv lite överallt tror ja.. suck! haha

2007-11-04 @ 11:06:51
URL: http://www.janeteklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0