Today is the day.

Tisdag är det i alla fall, och en lååång föreläsning står för dörren. Blir att köpa något riktigt onyttigt i pausen. Helst massor med onyttigt. Så fort föreläsningen är över ska jag och Susanne åka till Biltema. Jippie! Jag ska köpa en digitalvåg så jag kan väga Märta och Kerstin. Hur jag ska få dem att sitta kvar på vågen vet jag inte. I värsta fall får jag väl väga huset utan dem, och sen med dem i, en åt gången alltså. Det borde fungera va. :)

Träningsvärk är bara förnamnet
på vad jag har idag förresten. Herre. Ont precis överallt. Stel som ett kylskåp :) Jag som mest låg på golvet och flämtade och önskade mig därifrån. :)

Tv ikväll :) Allsång på skansen och Morden i Midsomer. Roligt roligt :)

Nu har jag drömt tre gånger att jag inte kommer in på utbildningen. Jag tolkar det som ett tecken tror jag. Usch. Om det bara kunde komma nu så jag slipper fundera på eländet :)



Nu blir det i alla fall frukost.


När faen ska jag hinna städa? Ser ut som Hej-kom-och-hjälp-mig här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0