Sötaste!

7 nya familjemedlemmar blev det idag. :) 2 stycken leopardgeckos och 5 stycken möss. Vi köpte dem av Rättviks Naturbruksgymnasium. Man lär ju stödja skolan man gått på liksom. Träffade två av mina instruktörer, och en gammal klasskompis :) Mössen är såå söta. De kommer inte att bli mat så länge jag bor här :) 

Mässan i övrigt var en besvikelse. Fanns inte så mycket där. Var pyttelitet. Vi var där en timme, och då tog det väl 20 minuter att ta ut pengar också :) MEN, nästa gång Micke "släpar" iväg mig på reptilmässa vet ju jag vad jag ska ha i alla fall: skäggagamer! Det fanns massor av dem där. Tyvärr hade vi ju inget terrarium åt dem nu. Yttepytte! 5 cm kanske. Sweet! Steppvaranerna var inte mycket större de heller, men bra mycket bredare. Också supersöta såklart. Men Micke ville inte köpa eftersom de inte går att könsbestämma när de är så små :) Dumt om man skulle få två hanar. 2 stycken gigantiska terrarium i denna lilla lägenhet. Nej, tack :)

Nu är i alla fall köket proppfullt. Stackars köksbordet riskerar att åka ut. Var ska hamstrarna få plats? Och alla andra djur jag vill ha? :) Men om man slänger ut bordet finns det iofs massvis med plats.

Någon som vill köpa bord? ^^

Kommentarer
Postat av: Peter

Hur mycket kostar inträdet till mini-zoo? :D

2007-06-30 @ 17:46:12
Postat av: Anna

Hehe, det var värst! :) Vill komma å titta på alla små raringar snart ^^

2007-07-01 @ 22:58:30
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se
Postat av: Susanne

Jag pratade med en av dina grannar i fredags..han är smånervös över den animaliska utvecklingen ;)

2007-07-02 @ 11:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0