Slappo.

Sov till 10.10 och är trött som en gnu. Galet. Sovit för mycket kanske? Antagligen. Men det är ju såå skönt att ligga kvar och dra sig :)

Idag är det tvätt som står på schemat. Mycket roligt. Jag har redan lyckats tvätta sönder en kjol tror jag. Den såg inte sig lik ut i alla fall. Oops. Så kan det gå. Tur att den inte var så exklusiv. 50:- på La Boom kanske :) Tvättar de lika exklusiva IKEA-mattorna nu också. De gör det inget om de blir söndertvättade, för de var till och med billigare än kjolen :) Sen måste jag palla mig iväg och handla också. Dessutom funderar jag på att städa, eller inte städa? Svårt val. Mycket svårt.

Ikväll bär det av hemåt också. Och imorgon bär det av till Karlstad igen och hämta chinchillorna. Sött. Undrar om den enda är dräktig, eller bara smällfet? Det lär visa sig inom en snart framtid i så fall.

Tvätta var det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0