Nybadad.

Då var jag nybadad ännu en gång då. Var superskönt i vattnet idag. Kanske berodde det på att det inte var så varmt i luften. Varmare i Kroppkärrsjön än Gapern i alla fall. :) Hade sällskap av Anna, Janet, Anders och Angelica.

Jag är superhungrig, och dessutom borde jag fortsätta plugga. Älsk verkar ha försvunnit från jordens yta. Han är inte hemma ännu i alla fall. Boring.

Imorgon får jag pengar från CSN. Jag känner mig lite sugen på att kanske öppna en klädkatalog och kika efter kjolar, shorts och linnen. Men då vet jag, att när paketet kommer så är jag redan fattig igen :)

Ajja... Gud och jag, vi är verkligen sååå tajta nu. I can feel it.

Plugga, plugga plugga...

Kommentarer
Postat av: Anna

Man fan vad drygt! Varför yttrade hon sig om det då? Eller i vilket sammanhang liksom?
Nu ska jag strunta totalt i allt jag har att göra och istället äta couscoussallad med räkor och titta på film :)

2007-06-12 @ 20:25:07
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0