Lycka!

Jag tänkte precis skriva ett inlägg med titeln "*gulp*" för att jag sitter och är nervös över ett gruppseminarium. Men precis när jag hade skrivit titeln ringer de från Yrkeshögskolan Wermland! Från utbildningen i Sunne. Jag har kommit till intervjudelen! Ja ja ja ja!!! Det är längre än vad jag ens hade kunnat drömma om att komma! Jag är fortfarande inställd på att det blir lärare till hösten, men om jag nu kommer in i Sunne, då blir det Sunne. Lärare kan man alltid plugga på distans.

Nu är jag ännu nervösare. Men för intervjun, och inte för gruppseminariet. Hjälp!


Kommentarer
Postat av: jaanet

ojojojoj.. men guud va kuuuul.. de kommer säkert gå skitbra!! de tror ja! :)

2007-06-14 @ 11:47:59
URL: http://www.janeteklund.blogg.se
Postat av: Anna

Förlåååt att jag inte grattade innan! Det är ju superdupermegakul! Verkligen roligt för dig :) Hoppas att det går bra.*håller tummarna*

2007-06-14 @ 13:23:41
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se
Postat av: älsk

glad för din skull =) kommer gå superbra, känner jag på mej, det här är nog meningen =) älska!

2007-06-14 @ 14:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0