Läsloggen.

Äntligen kom den! Med samma betyg som förra inlämningsuppgiften. I princip samma kommentar också. "Du MÅSTE lära dig kommatering. Jag tror inte du har koll. Fråga mig!" Förlåt mig då så himla mycket för att jag inte är tankeläsare, och visste att du skulle kommentera det i första uppgiften. Det är nämligen skitsvårt att ändra på något man inte veta att man ska ändra på, eftersom uppgift två skulle vara inne innan vi fick tillbaka den första. Det blir jäkligt kämpigt då :) Jag KAN, men jag har fått skäll för att jag har använt kommatecken, och eftersom ingen har anmärkt nu på fem år så har jag väl inbillar mig att det var okey :) Men men men... Så fel. Men min tenta... Den är full av kommatering. Bra va! :)

Börjar bli dags att beställa böcker också, tror jag. Blir mellan 700-800 kronor fattigare där. Lurigt eftersom jag inte ens äger så mycket pengar just nu. Tihi. Ja ja... Tentan ska ju inte skrivas förrän i slutet av kursen, och jag brukar ju inte direkt lida av någon mundiarré på föreläsningarna. Det sköter andra jättebra :) Jag kommer bara kunna sitta där i den svinkalla föreläsningssalen och filosofera.

Nu ryktas det att Maries mage vill ha frukost. Och klockan 16.00 vill Maries kropp träna. Maries lärare vill nog ha en tenta på måndag också. Ja-a... Marie själv vill bara sola och bada och göra minsta möjliga.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill också bara sola, bada och göra minsta möjliga!

2007-06-08 @ 17:36:25
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0