I'm feelin' hot hot hot!

Eller mer svettig svettig svettig kanske :) Lägenheten blir verkligen som en bastu på sommaren. Att öppna till balkongen gör inget bättre direkt. Snarare värre :) Ska nog strunta i att inreda där. Det är ändå för varmt för att vistas där. Om man inte är naken då kanske. Men det skulle nog inte uppskattas av grannarna ^^ Men vem vet... Det kanske kommer lagom varma dagar också så att man kan sitta där ute? :)

Jag har råkat skjuta undan tentan till en glömskans plats i min hjärna. Imorse när jag vaknade tänkte jag "Wee, några dagars sommarlov!". Men sen kom jag på den där lilla tenta-detaljen :) Det är mest finslip + trycka in lite litteratur kvar så jag känner mig inte direkt stressad heller. Jajja... Det löööser sig.

Min läslogg verkar vara den enda som inte vill komma fram. Hon har säkert glömt bort den. Buhuu. Så har jag säkert komplettering så får jag U. Nää... Jag tar inte ut något i förskott :)

"Det värsta som finns, förutom en ung pessimist, är en gammal optimist." - Citat från någon gammal vis man somjag inte minns namnet på :)



image3
. : Sola och bada : .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0