Heldag.

Dagen började med lite pluggande hos Susanne. Jag skrev en mening på 30 minuter. :) Bra va! Det är ju bättre än inget, faktiskt. Sedan kom vi på att det var för jävligt varmt ute, och att det nog var dags för ett dopp. Så det var bara att ringa och väcka Anna och plocka upp henne. Bad i Kroppkärrsjön med alla barnfamiljer. Ungefär 14.35 kom vi på att vi nog skulle ha vinkväll. Och så blev det. Alla köpte samma vin, på grund av mig; Wild strawberry sparkling. Så nu Lisette hoppas jag att det är gott :)

Jag och Anna hann med en schnitzel på Mamma Rosa också. Gottigotti!

Jag har btw världens hottaste bondbränna. Mina axlar och min rygg är såå fint brända efter linnet. Det är till och med ett märke där hästsvansen har varit. Såå sexigt alltså :)

Nu blir det upp till bevis för vinet! :) C U!


Hur var det nu med att blanda rött och rosa? *Hmm*

Kommentarer
Postat av: älsk

Alltså Marie, hur har du lyckats bli så fint solRöd.. ? hah, fint värre, snyggast. Mhm. Var vinet gott ? huh. Puss!

2007-06-10 @ 00:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0