Game Over.

Okey, då var tiden för tentarättandet ute då. Midsommar har passerat och jag har minsann inte sett någon rättad tenta. Otippat? Inte det minsta. Störande? Otroligt. Det har stått "Rättning pågår" på den stackars tentan i 1½ vecka nu. Väldigt svårrättad verkar det som.

Annars blir det en otroligt spännande föreläsning idag igen. *Zzz* Känner mig otroligt sugen på det. Sen måste jag läsa en engelsk bok på miljader sidor till på torsdag. Good luck, säger jag bara.

Träning sen i alla fall. Intensiv? Kommer dö.

Kommentarer
Postat av: Bella

din tenta verkar tydligen lika svår att rätta som min :P tur man inte e ensam om att känna ångest över det-kanske-inte-är-så-bråttom-för-oss-studenter-att-få-reda-på-vårt-tentabetyg-läraren

2007-06-25 @ 21:33:32
URL: http://ballan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0