Elakt värre!

Här har man gått och sett fram emot tv-kvällen eftersom älsk jobbar och det inte finns något annat att göra. Top Model - Men in Trees - Project Runway - Pussycat Dolls är perfekt hjärndöd underhållning. Men nej nej... När äntligen Hockey VM är slut så drar vi igång EM-kval i fotboll istället. För det är såå himla viktigt. *suck* Jag blir så deprimerad.

Och det blev ingen träning heller. Jag fastnade i tentapluggandet, och vips hade det gått en timme och bussen hade gått :( Jag måste skaffa mig en cykel så det inte tar 1 timme att ta sig till Friskis på helger och helgdagar.

Imorgon är i alla fall älsk ledig och då ska äntligen kylskåpet fyllas på igen. Det har aldrig varit så tomt som det är nu. Ett smörpaket och en mjölkliter ungefär. Det mättar minsann ingen Marie-mage. Tur att jag inte vågar chansa på om Konsum är öppet för då hade det nog blivit godis.



image2

Usch! Tv-kvällsförstörare! Ramlar gör de för minsta lilla också. Suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0