Den bästa egokicken en dag som denna.

image25


Eftersom underbara Hans släppte oss tidigare från föreläsningen kom jag rätt tidigt till Friskis. När jag som bäst satt och klunkade youghurt kom instruktör Anna in och småpratade lite om ditten och datten, samt diverse pass. Sen säger hon bara: "Men du! Du är ju jätteduktig. Borde inte DU bli instruktör?"

Det tog ett tag att fiska upp hakan från golvet och inse att hon hade sagt det. Mitt ego sög åt sig som mina törstiga kruväxter gör de få gånger de får vatten. Tjoho. Bekräftelse!

Det gick sjukt bra att träna. Inte för att jag var arg, utan för att jag var galet glad. Det här jag kan leva på ett tag, tror jag. Underbara människa. Instruktörs-audition nästa? :)

Nu ska jag gå och övertyga mig själv om att köttfärssås och spagetti smakar precis lika bra som pizza från Norrstrand. Sen blir det yatzy helaste kvällen.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Det kom verkligen på rätt dag också. gött! får ni mer er några farliga reptiler hem idag tro? kramkram

2007-06-30 @ 15:50:11
Postat av: Anonym

Tänkte tipsa om att Norrstands pizzeria även finns på onlinepizza nu :)
onlinpizza.se/Karlstad

2007-10-19 @ 20:40:00
Postat av: Rolf

Tipsa så får du 500 kr HAHAHAH. Tycker att de är riktig billiga. mutar för att kunna arbeta :-)
Mvh Rolf

2007-11-21 @ 23:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0