Då var det över då.

Jag var så nervös så de hörde troligen hjärtslagen ända till Sunne. Det var ju många väldigt ledande frågor, och en del väldigt stora och svävande frågor. Vissa var lätta, och andra var lite klurigare. I juli kommer domen. Så här i efterhand kommer jag på massa smarta saker jag kunde ha sagt. Men inte lätt i stundens hetta. De kanske tror att jag är helt störd i huvudet eftersom jag inte direkt hade några frågor till dem... Men jag har ju läst 60 poäng svenska på KaU faktiskt... Och i jämförelse med den institutionen är ju allting annat glasklart.

Har vattnat Bellas blommor idag i alla fall. Än så länge är de gröna och lever :) Jag sköter mig. Passade på att plocka ut den nya kurslitteraturen också. Blir nog spännande. Hoppas jag. Egentligen vill jag inte på föreläsning idag. Jag vill sitta nedanför brevinkastet och vänta i 3-4 veckor. Campa där med spritkök, typ.

Snart kan vi hämta hem krypen också. Papput ska snickra åt dem så de har någonstans att bo. Sweet sweet :) Jag längtar. Nu är det bara hunden, katten, marsvinen och hamstrarna som fattas då. Och diverse reptiler och typ 100 andra djur. Marie hon hade en bonna'gård... iiia iiia oooo.

Kommentarer
Postat av: älsk

näh, ett Zoo =)

2007-06-18 @ 23:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0