Coyote Ugly.

Älskar den filmen. Inte sett den på hur länge som helst. Alla i den filmen är så sjukt snygga också. Både flickor och pojkar. :) Perfekt film att slappa till. Kräver inte så mycket tankeverksamhet :) Efter X antal säsonger av Top Model tyckte jag nog att det vara Tyra Banks också... Och ja... Det var det faktiskt. Så här "några" år senare kommer jag på det. Grattis Marie :)

 
image4



Blev ingen tacos idag. Vi var inte så hungriga. Orkar mest bara dricka. Jag ska nog flytta in i en jordkällare tror jag. Svalt och skönt. Gruvar mig verkligen för att lägga mig i sängen med duntäcke. :)


Back to movie.

Kommentarer
Postat av: älsk

älskar den filmen. kan ses massa gånger.

2007-06-07 @ 23:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0