Utmanad.

Jag fick minsann en utmaning på Lunarstorm. Men jag kör den här istället :)

Sätt din musik på blandaknappen.
Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
Använd sångtiteln som svar på frågan.-



1. Hur mår du idag ?
The Ark - The worrying kind

2. Kommer du att komma långt i livet?
Lars Winnerbäck - Kom ihåg mig

3. Hur ser dina vänner på dig?
Kent - Sverige

4. Kommer du gifta dig?
Thin Lizzy - Whiskey in the jar

5. Vad är ditt liv themesong?
Robyn - Be mine

6. Vad är ditt livs historia?
Ramones - Rockaway Beach

7. Hur är skolan för dig?
Roxette - Milk and toast and honey

8. Hur kan du komma framåt i livet?
H.I.M. - Bury me deep inside your heart

9. Hur kommer imorgon att vara?
Aerosmith - Don't wanna miss a thing (Hmm... Jag ska skriva uppsats imorgon? Spännande?)

10. Vad är det bästa med dina vänner?
All american rejects - Swing swing

11. Vad finns i lager för nästa vecka ?
Plain Whtie T's - Gimmie a chance

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Plain White T's - A lonley September

13. Hur är det med ditt liv ?
Cue - Crazy

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Smile - Boys (Haha... I don't think so....)

15. Hur ser världen på dig?
Jimmy Jansson - Flickan från det blå

16 Kommer du ha ett lyckligt liv ?
Sahara Hotnights - Cheek to cheek

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Red Hot Chili Peppers - Scar Tissue

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av ?
Hinder - Better than me (Ja... Faktiskt. Han är ju den bästa:) )

19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
White Snake - Is this love

20. Har du en djup och mörk hemlighet?
Markoolio & Linda Bengtzing - Värsta schlagern (Ohhh yes... Schlagerhora, I'm ^^ )

21. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Marilyn Manson - Angel with the scabbed wings

22. Hur kan jag göra mig själv glad?
Per Gessle - Här kommer alla känslorna på en och samma gång

23. Kommer jag nånsin ha barn ?
Lena Philipsson - Om igen (Ojdå... Helt fotbollslag, eller?)

24 .Hur kommer jag att bli igenkänd ?
Metallica - Low man's lyric

26. Vad är min danssång?
Distubed - Intoxication


Jag utmanar alla som orkar!

Nu är det Allsång och Morden i Midsomer.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0