Torra människor.

Utgång på Ankan igår då. Var helt okey. Aldrig varit där förut. Trevligt att slippa Nöjes och Arena för en gångs skull. Lite trevligare folk, även om det fanns vissa jävligt tråkiga människor också. Typ ett gäng från Hammarö. Shit. Snacka om torrisar. Inte bara torra, utan jäävligt snobbiga också :) Jag skrattar fortfarande åt dem. Mahahahaha. Träffade ju förresten några stjärnor på bussen ner till stan också. De var åtminstone roliga. :) Helt galna.

Mår oförskämt bra idag i alla fall. Skönt att för en gångs skull kunna göra något dagen efter. Även om mina aktiviteter inte har varit mer avancerade än att läsa, äta choklad och duscha. Inte samtidigt dock :) Snart blir det att gå till Susanne och beställa pizza. Gissa hur många gånger jag har ätit skräp denna veckan då? Mja... 7 gånger på 6 dagar. :) Imorgon finns det ingen ursäkt. Träna träna träna. :) Sen får det banne mig vara lungt ett tag med sånt här. :)

Nä... Var är den där chokladkakan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0