Lätt som en pannkaksplätt!

Trots att jag saknar Mickes otroliga lokalsinne så kommer jag nog att hitta till skolan. Han var snäll nog att åka dit med mig och kika ut vägen. Tänka sig, han hittade en genväg till mig också. Men som sagt... Första dagen kommer jag ha 1½ timme på mig att hitta dit. Inte ens jag är såå kass :) (Första gången jag var i Karlstad stod jag på busstationen och kunde inte hitta Drottninggatan... Men det talar vi tyst om. Helst talar vi inte om det alls;) ) Men känner mig lite lugnare nu i alla fall. Fin skola. Liten i jämförelse med Uni :) Men förhoppningsvis tusen, och åter tusen, gånger bättre.

Vi tänkte gå på promenix i Mariebergsskogen också. Strålande sol när vi åkte från Krp. Spöregn när vi kom ut från Apoteket. Därför åkte vi till Wilyys och handlade istället. Strålande sol när vi kom ut från Willys. Är det DET som kallas Murphys lag? :)

Vi (läs: Micke) konstaterade dessutom att vi igår hade varit tillsammans i 1½ år. Wee! :)

Nu ska jag sätta mig i köket och stirra på kasslern tills den tinar. I'm hungry!!!

Kommentarer
Postat av: Peter

Kan du vara snäll o visa mej vart Drotninggatan ligger om man står vid bussstationen? ^^

2007-07-28 @ 19:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0