Gud-babbel.

Jag älskar verkligen inte folk som ringer på dörren och vill värva mig till deras lilla församling, eller helt enkelt bara babbla om Gud. Jag kan inte påstå att det gör mig mer vänligt inställd att de kommer och ringer på dörren när jag sover! Jag skulle visserligen inte ha öppnat i vilket fall som helst, men ändå. Jag vaknar gärna självmant, och inte av en irriterande ringklocka och Gud-babbel. I don't give a shit, så låt mig vara.

I eftermiddag blir det stan en sväng. Helst borde jag klämma in lite träning snart också. Inte tränat sen i fredags. Börjar känna mig rastlös. Men det tar ju 7 år att ta sig till och från Friskis. Så drygt. Ett pass tar allt som allt 3½ timme. Gash!

Någon kommer förresten vara tvungen att följa med mig på bio och se Harry Potter. Frivilliga? Annars får jag tvinga min syster. :)

Mat, mat, maaat!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja ja jag vill! När kommer den på bio?

2007-07-04 @ 14:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0