Fredag den 13:e



Idag är det den läskiga dagen. Fredag den trettonde. Scaaary. Som tur är har inget läskigt hänt ännu. Jag glömde krydda de fem första pannbiffarna. Det är nog dagens enda katastrof. Hittills. Sen fungerade inte en enda skrivare på bibblan på Uni. Men det behvöer ju inte vara fredag den trettonde för att det ska vara så. Det är snarare ett mirakel om det skulle gå att skriva ut vid första 10-15 försöken :)

Idag har älsk hämtat den apläckra bilen. Snygg snygg snygg. :) Men Citroënen var inte heller ful. Bara liten :) Men nu får man plats med både barnvagn och den obligatoriska baslådan om man skulle vilja :) Hur bra som helst.
 


Måndag bär det av till Dalarna. Jag missar preciiis husmålningen. Mahaha. Bra tajming. Kanske blir höskörd istället om det blir fint väder. Men det är ju bara roligt. Dessutom ger det bra träning :) Och det är dessutom enda gången på hela året man träffar större delen av släkten samtidigt :) Höskörd = Släktträff :)

Nu ska jag nog hugga tag i den ena av hemtentorna.
Åhh just det! Vår föreläsare sa idag att det var inressant att jag valt att analysera Tranströmer... "För han är ju inte så känd". Tänk om Torsten hade hört det. Han hade gråtit blod. Hujeda mig...

Nej... Freud & Jung.... Here I come. Och Gud också.... Han ska tydligen vara rätt relevant i den här kursen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0