En sån besvikelse.

Ja... Det som skrivs om filmer i tidningen (Jag vet att det heter recension, jag vet bara inte om jag kan stava till det :) ) brukar ju inte stämma. Bra filmer får dåligt betyg, dåliga filmer får bra betyg. Men denna gången gjorde filmen sig minsann förtjänt av ett dåligt betyg. Harry Potter var en besvikelse. Jag VET att man inte kan ha med allt från böckerna. Jag hatar Stephen King-långa filmer. Men ändå. Massa massa massa som inte var med. Boken var ju superbra. Men jaja.... Life's a bitch. :)

Nu ska jag sova. Upp 06.30 och göra klart tentan. Sen ska det göras tusen saker till innan det blir att dra iväg till Kalmar.

Jag glömde förresten bort mig idag. Köpte lösgodis. Urk.

Kommentarer
Postat av: älsk

löööösgodis, jaha ja där ser man =) hur gick det till, micke tvingade dej va =)

2007-07-23 @ 09:04:32
Postat av: jaanet

ja har inte sett den än! men jag tycker 5ans bok e ganska halvtaskig.. inte alls i klass med de andra.. så jag antar att filmen blir lika då =)

2007-07-23 @ 22:08:32
Postat av: älsk

jag saaaknar deeeej mariiiie

2007-07-25 @ 09:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0