What?

3 dagar i rad har min blogg slagit besöksrekord. Om man nu kan (får?) kalla det det när det fortfarande är kvar på tvåsiffrigt, medan andra bloggare har flera hundra besökare varje dag. :) Men... Jag är ju bara jag. Därför är jag ganska fascinerad. Jag skriver (Läs: tjatar) ju bara om träningsvärk och skola. :) Men det är roligt att skriva, och vem orkar skriva för hand i dagens samhälle? Om folk sen läser är ju bara ett litet +

Nu blir det att dejta John Blund. Klockan ringer runt 5-tiden. Förhoppningsvis är alla tågen hela. Idag hade det egentliga tåget strejkat på morgonen, så vi fick åka skrutt-tåg. På eftermiddagen hade de också vissa tekniska problem, men efter mycket "om" och "men" hamnade vi i Karlstad i alla fall :)

Night night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0