Vad är det för fel?

Jag var precis på Konsum. Undrar om någon hade satt en klisterlapp på min rygg som det stod typ "Prata med mig" på. Så fort jag är någonstans, bussen eller whatever, så är det oftast någon som ska prata. Idag var det ett väldigt givande samtal om ostpriser, och hur otroligt käckt det hade varit med en egen get.

"Det är ju otroooligt dyrt med ost"
"Mmm..."
"Typ 100:-/kg. Den här kostade i alla fall bara motsvarande 50:-/kg. Det är någon slags julost."
"Jaha..."
"Man skulle haft en egen get. Så man kunde ha gjort getost. Det hade varit käckt."
"Mmm..."
"Vilken lång kö det är förresten..."
"Aa...."

Varför dras ni till mig? Why, oh why?


Det är I, Robot på tv ikväll. Skulle vilja se den, men då kommer inte jag att vakna imorgon när klockan ringer. Så det är väl bara att glömma det, och lägga sig i tid. Det är förresten ingen idé att ringa Kurtan imorgon. Han är bara Mickes familjeläkare. Elakt, om ni frågar mig. Är EN person en familj, eller? Nej nej... Då sitter jag väl här med lock för båda öronen och hostar upp inälvorna istället. Banne mig.


Kommentarer
Postat av: majgun

Bli frisk! Jag lever, vi kan prata sen.. kram

2007-12-10 @ 08:50:10
URL: http://majgun.bloggspace.se
Postat av: Bella

haha ja men då har ja ju ändå kvar dig i området :) blev lite orolig att du skulle dumpa karlstad helt o hållet där :P ja hör av mig när ja kommer upp så kan vi ta oss en dejt om inte killen din misstycker att du vänsterprasslar lite ;)

2007-12-10 @ 10:33:31
URL: http://ballan.blogg.se
Postat av: Wysteriia

hahaha nej va roligt ;P

2007-12-10 @ 16:15:06
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0