Uppe med tuppen.

Vaknade lite tididare än 14.00 idag i alla fall. Alltid något :) På dagens schema står städning och anatomiplugg. Eventuellt en massage ikväll också. Fick förfrågan om att ge massage igår, men... Jag hade nog inte pallat det. Det hade kunnat sluta riktigt illa för kunden :) Så älsk får väl vara försökskanin ikväll när han kommer hem istället. Min bordsherre på middagen berättade att diplomeringen inte var på så blodigt allvar. Det känns skönt i alla fall. Men det vore ju trevligt om man gjorde rätt för sig, och inte blir sympati-godkänd. :)

Annars är jag sugen på att gå på bio och så... Massa bra filmer som kommer nu. Arn och Guldkompassen bland annat. Men det får nog vänta tills det börjar komma in lite pengar igen. Det blir en väldigt fattig månad i december. Minus på kontot är milt uttryckt, men det verkar i alla fall lösa sig på ett eller annat sätt. Intresseklubben antecknar förstår jag :) Jag ska skriva ihop en ny intresseanmälan om sommarjobb. Jag har ju inte mycket hopp om den förra om jag ska vara ärlig. Hur svårt kan det va... Säg ja eller nej. Så man vet åtminstone.

Frukost var det ja. Det jag fick behålla igår var ett glas o´boy och en halv burkcola. Så magen skriker som besatt. Skulle nästan kunna tro att jag är nära svältgränsen. Klädernas passform säger dock något helt annat ^^

Ajöken!

Kommentarer
Postat av: majgun

hahaha =) svältgräns, ska jag skicka över något ätbart ?

2007-12-08 @ 11:55:46
URL: http://majgun.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0