Teflonbehandlad.

Jag köpte en lussekatt idag på Ica. Det var ett misstag. 7.90:- slösade i onödan. Den var stenhård och snustorr. Usch usch. Skulle ha väntat tills jag kom hem och fick farmors lussekatter istället. Hon vet hur man bakar i alla fall. Till skillnad från Ica. Inget från Ica har smakat gott den här helgen. Köpte stjärnchips igår som smakade gammal frityrolja. Vi kom på att märkningen kanske gällde 5 juni 2008 f Kr och inte 5 juni 2008 som kommer nu. Så måste det vara. Stjärnchips är annars det godaste som finns ju!

Annars så tvingade jag Älskatt följa mig till Ikea bara för att. Inte för att vi skulle ha något utan bara för att kika lite. "Åhhh vad det här är rooooligt" sa en entusiastisk pojkvän när vi en timme senare trängde oss ut :) Efter en tur till Elgiganten och lite fikashopping var han dock ganska glad igen. Puh! :)

Nu har jag suttit och läst och läst den här satans anatomin. Och ingenting fastnar. Jag vet inte vad det är för fel. Förut har sånt här fastnat snabbt som tusan. Men jag verkar ha blivit mer praktisk än teoretisk på gamla dar. Kan sånt ändra sig? Det verkar ha gjort det i alla fall. Nu stannar ingenting teoretiskt i min hjärna. Bara det praktiska som fastnar. Det är ju inte fy skam det heller, men tyvärr så kommer det ju även en teoretisk del på certifieringen sen. Hemska tanke. Jag funderar nästan på att sjukanmäla mig, men då missar man ju så himla mycket. Så... Det får väl gå som det går. Vad gör det om 100 år? Jag hatar det mottot. Det har gjort mig helt förslappad.

Åter till studierna!

image172

Kommentarer
Postat av: Karin

mm klokt att vila annars tar det ju bara om och blir aldrig bra.. ha en fin kväll:)

2007-12-16 @ 20:20:43
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Sanna

jag köpte 3 lussekatter för 10kr på ica o de var kanon goda:D

2007-12-16 @ 22:47:09
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: majgun

Jag har ett förslag! Du får maraboumorbrorchoklad, i utbyte mot farmorlussekatter..! Jag nickar!

2007-12-17 @ 14:28:18
URL: http://majgun.bloggspace.se
Postat av: jaanet

jag åt också en äckellussekatt idag.. men.. den var säkert godare än om jag hade ätit en janet-bakad.. tyvärr.. hahaha

2007-12-17 @ 18:04:12
URL: http://www.janeteklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0