Planer.

Så himla mycket anatomiplugg har det ju inte blivit idag. Jag kollade på pappren i alla fall. Konstaterade att de behövde renskrivas, och sen blev de undanstädade. Oops. Det här med planer har aldrig varit min starka sida. Det blir ändå aldrig som jag tänkt mig :)

Var väldigt nära att jag blev utan kladdkaka också. Blev ett litet emergency när jag insåg att jag bara hade ett ägg. Tur att man har Susanne nära säger jag bara. Och jag fick inte bara ett ägg. Hon bjöd på räkpaj också :) Mumsigt x 2 alltså. Till min glädje insåg jag att mitt midjemått bara har blivit + 2 cm under min gymfria månad. Inte så farligt. Men som sagt... Kläderna börjar bli lite tighta :) Tur att jag inte äger någon våg. Då hade jag varit ständigt deprimerad. Tacka vet jag måttband.

Junior-schlager blev det inte heller någon. Orkar inte :) Kanske börjar någon spännande film istället om man har tur. Annars kan man alltid ta upp Yatzy-beroendet igen :) Så deprimerande att förlora bara.

Nä... Göra något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0