Ljuva smärta.

Äntligen lite träningsvärk! Såå skönt känns det. Grym träningsvärk i ryggen. Det är sannerligen inte ofta det händer. Men den behövde en genomkörare. Haft ont i den emellanåt när jag inte har kunnat träna. Gissar att jag kan skylla en del av det på brösten. Som allt annat. De får skulden för allt. Jag fick större delen av mina gener från fel sida helt enkelt :)

Sitter och försöker äta gröt nu. Det går inte så bra. Känns som att den växer både i munnen och på tallriken. Usch. Men men... Jag ska inte bli lika tom på energi idag som jag blev igår. Nixpix. Nu lär jag väl äta för mycket istället så det blir fel för det ^^ Svårt med balansen där emellan. Sen kan man ju undra hur det kommer gå att träna med all den här träningsvärken. Tack och lov brukar det inte kännas så mycket när man har värmt upp.

Efter träning blir det mera plugg. Tråk tråk tråk. Och vad ska man äta idag? Rosta rotfrukter i ugn och göra kött till kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0