Feeling good.

Då var denna Fys-perioden över. Vi får inte träffa Herr Galen på 1½ år nu. Det känns faktiskt tråkigt. Han är en grym instruktör. Alla andra bleknar i jämförelse med honom. Men men... Så är det. Vi började dagens med ett Body Balance-pass. Såå skönt. Men jisses vad stel jag är. Dansarna i klassen kan ju slå knut på sig själva, medan jag verkar vara gjort av något oböjligt material :) Sen var det dags för dagens höjdpunkt för min del. Mitt eget pass. Brrr. Det gick faktiskt över förväntan. Lallade bort mig lite i styrkan, och i konditionen. Men det gjorde inte så mycket. 4 av 25 gjorde inför helklass, och jag var en av dem. Så jag är glad ändå. :) På eftermiddagen plågade vi varandra med ännu mera Body Pump, och sista timmen körde vi vattenjympa. Ni hör ju... Vattenjympa. Det låter så jävla töntigt och menlöst. Men jag lovar... Det var skitdrygt! Och det är defintivt något som jag skulle vilja leda. Stå på kanten och se andra kämpa. That's my kind of music. Gött trött i hela kroppen nu. Kommer bli kämpigt att svänga sina lurviga på Studenttorsdag imorgon.

Ikväll blir det bara att slappa framför tvn känns det som. Ladda för imorgon. Har bara halvdag med Stressfysiologi som tur är. Och på fredag har vi lektion i Karlstad. Om man inte ligger hemma och är alldeles för bakfull... Risken finns ju. "Måttligt" verkar inte finnas i min hjärna längre. Den har börjat hoppa över "Stopp, nu räcker det"-delen :)

Mat mat maaat!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Annars hade han säkert kunnat bytt åt sig det ändå för det är väl bara giriga studenter som vill jobba högtider ändå... Jag förstår inte hur man kan hata julen!

2007-12-05 @ 19:07:05
URL: http://pb2007.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0