Det märks att det är jultider.

Inte en käft online på MSN nästan. Eller någon annanstans för den delen :) Bara lilla jag som oftast inte har så mycket bättre för mig. Troligen blir det ingen sväng ut med pållarna idag heller. Inte så najsigt väder här. Usch usch. Halv storm. Och plusgrader. Min älskade snö kommer att töa bort fortare än kvickt. Buhuu.. På lördag kan den försvinna här och följa med till Karlstad. Jaa, bra idé!

Jag måste förresten sitta på bussen 5 timmar extra den här hemresan. Roligt värre. 5 timmar är annars fullt tillräckligt. Men nej... 10 timmar nu. Åhh jag kan redan känna träsmaken. Det går ingen buss mellan Borlänge och Karlstad. Så jag måste först ner till den enda staden jag verkligen hatar, dvs Stockholm, och sen åka till Karlstad därifrån. Inte alls onödigt? Well... Jag har i alla fall 45 minuter på mig att hitta bussen. Annars får Micke hämta mig :) Han är redan förvarnad. Jag föddes nämligen utan lokalsinne, så det bådar ju verkligen inte gott att hitta en liten liten buss i den stora stora staden.

Njä... Lägga sig och läsa lite? Och försöka att inte somna? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0