Vantar och mössa.

Dags att leta fram vantar och mössa nu. Imorse när jag var ute och gick var det ju snorkallt. Usch. Fick ont i öronen för att det var så kyligt :)

Har i alla fall varit på universitetet och träffat Fia idag. Vi skulle luncha i Selma, men... Ja... Fia fick sin mat efter 5 minuter och jag fick min efter 45 minuter. Sega jävlar. "Det kan ta en stund..." Ja... 45 minuter är inte en "stund", det är en evighet. Passade på att sälja lite böcker också. 70:- rikare. Wohooo.

Ikväll blir det Top Model och Project: Runway hos Susanne.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja det är ju skitkallt! Ja just ja Thörnblad! Visste det var nån jag glömt! =)

2007-08-29 @ 17:53:09
URL: http://liandri.blogg.se
Postat av: fia

hahaha....ja, det blir så när man ska vara nyttig med hälsomat. Folk gillar inte det och då tar det tid...haha. Hörs snart igen...kanske hinner ses innan du börjar i Sunne. Och du..."What about Brian" är väl ändå lite bättre än era ytlighetsprogram...haha. Vi som är såååååå ytliga

2007-08-29 @ 19:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0