Underbart!

Precis hemkommen från Friskis. Var så underbart skönt att äntligen träna igen. Blev en vända på gymmet i alla fall. Känner mig väldigt pigg och glad nu, det var faktiskt längesen :) Jag vet att jag mår bättre av att träna, så varför slarvar jag? Bara dumt av mig :)

Köpte något bröd också. 16:- för 7 brödskivor. Fullkornsbröd. Det såg väldigt gott ut, men det smakar som ensilage luktar. En total miss. Men jag kanske vänjer mig och blrjar tycka om det? Vem vet :) Senare blir det kycklingwok och nudlar i alla fall. Smarrigt hoppas jag. Köpte någon ny läskig krydda man skulle göra sås av. Får väl se vad det blir :) Kanske slutar med Mc D. :)

Ha en bra dag, och njut av det fina vädret!


[Varför har jag en känsla av att det inte blir något pluggat idag? :) ]


Kommentarer
Postat av: Moa

Jadu, visst gör träningen underverk för kroppen och humöret. Du, vad pluggar du för något?

2007-08-07 @ 12:20:19
URL: http://moaliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0