Titta! En seg råtta!

Jag älskade verkligen den reklamen. Varför finns inte den kvar? Och så gillade jag "Shit pommesfrites"-flugorna. Men det jag egentligen skulle säga var att jag blir så sjukt seg av det här vädret :) Mycket segare än vanligt. Micke tycker att jag ser ut som I-or idag. Men jag är inte deprimerad, bara... Seg :)
 
Marie och I-or. Look-a-like competition

Dagens I-landsproblem då... Hotmail tycker att man ska ha ett säkert lösenord. Helst både siffor och bokstäver. Stora och små. Bokstäver alltså. Mitt lösen ord har allt detta... Men vad är vitsen med det om det ändå inte är skitflägeskänsligt? Ja... Det är dagens I-landsproblem.

Mitt nyttiga liv höll i sig i ungefär 2½ dag. Måndag och tisdag. Halva onsdag. Sen skulle vi äta pizza. Men det blev Burger King istället. Då skulle vi äta pizza igår istället. Men det blev MAX i Borlänge. Så då måste vi ju äta pizza idag istället? Verkar logiskt att äta skräp tre dagar i rad bara för att vi hade glömt ta upp något ur frysen i onsdags. Vår logik är inte alltid logisk. Men ganska god, fet och onyttig. Men goda saker är mycket sällan nyttiga.


Nu ska jag städa. Jag får långväga besök imorgon. Inte alltid folk orkar släpa sig till Karlstad för att vara sociala :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch det är en skräpdag idag, jag är segare än hemkokad knäck. Pizza är nyttigt för själen!
Vad roligt med besök :) Vem är det som hälsar på?

2007-08-10 @ 20:32:47
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0