Slappo.

Ja... Dagens smeknamn på mig - Slappo. Det stämmer nog. Jag har fortfarande mjukisarna på mig, och jag har inte ens varit utanför dörren. Jag hade fönstret i köket öppet ett tag om det räknas? Men helt slö har jag inte varit. Har i alla fall, med hjälp av älsk, städat lägenheten. Känns skönt.

Har precis dregglat sönder H&M-katalogen. Annars brukar inget vara av intresse där, men nu... När jag är fattigare än den fattigaste kyrkråttan så finns det så klart massor som jag vill ha (Stoppa pressarna! Är modet på väg mot det normnala igen?). Som inte är avsytt under brösten eller galet långt (Det som når ner på låren till alla andra når ju mig till fotknölarna.). Jaja... Shoppa får jag göra när jag är rik... Eller åtminstone har någon form av jobb. (Prostituerad är ett jobb, va?)

Nej... Sluta ömka. Gud så avtändande. Nu ska jag fortsätta läsa igen.


Ajöken!

Kommentarer
Postat av: FIA

Haha...du slappis!
Får se till att ses i höst...fast att du lämnar oss.
Kram

2007-08-19 @ 20:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0