Skendräktighet, boktips och träning.

Idag har jag varit riktigt duktig. Eller knäpp. Allt är relativt. Eftersom mitt busskort har gått ut så fick jag vackert promenera till Friskis idag, 5½ km. Var helt slut innan jag ens hade börjat träna. Sedan tränade jag, bland annat, ben. Mina ben hatar mig nu. Febervärkskänsla i dem :) Aj aj. Sedan gick jag hem igen, ytterligare 5½ km. Jag konstaterade att precis hela Kronoparken lutar. Åt helt fel håll dessutom. Tänk om man kunde fått ha nedförsbacke på hemvägen. Men nej nej.... Det vore ju för lyxigt det :)

Jag tror att jag är skendräktig. Jag fick ett akut chokladpuddingssug. :) Jag har inte ätit chokladpudding på alldeles för länge. GE MIG, säger jag bara. Jag gör vad som helst. Mitt kungarike för lite (myyycket!!!) chokladpudding! Det vore ju trevligt om man kunde skylla det på skendräktighet faktiskt, men tyvärr är det nog bara ett hederligt sockersug :) Men alla ursäkter är bra ursäkter (Eller är alla ursäkter är dåliga ursäkter? Skitsamma :) )

Jag läste precis ut en till bok; Å andra sidan av Marian Keyes. Hur bra som helst. LÄS DEN! Jag tror jag har sagt så om alla böcker på sista tiden? Men det är bara för att jag inte skriver om de böckerna jag inte gillar. 5:e Harry Potter-boken till exempel. Svindålig. Jag ville bara elda upp den när jag hade läst den. :)

image108


Ikväll kl 21.00 är det CSI. Inte missa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0