Promenad.

Äntligen var det fint väder tillräckligt länge för att vi skulle kunna ta en promenad i Mariebergsskogen :) Annars har det ju mest varit regn denna sommaren. Riktigt svenskt. Såg massa djur... Eller ja... Fyra i alla fall. 3 skogsödlor och en snok. Snoken var det iofs bara Micke som såg. Jag har inget emot ormar så länge jag har koll på dem. Men när promenadsällskapet säger att "Den var så häääär stor. Men nu är den i gräset, någonstans", då är jag inte lika förtjust längre. :) Men jag överlevde det med :) Även om det var läskigt.


Weehaa! Vincent åkte ut ur Project: Runway. Det finns rättvisa i världen :)

Kommentarer
Postat av: Sus

Ja jag har ju förstått att du inte diggar Vincent men ÄR inte supergayen mycket jobbigare ändå? när han snörper med munnen och spänner upp ögonen...gaaahhh! Jag har sååå tråkigt! hörs...

2007-08-02 @ 14:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0