Okej, allvarligt nu!

Varför kommer ingen och kanckar mig på axeln och säger "Här, en trisslott med supervinst på!" eller... Det hade till och med räckt med "Hej. Jag har ett skitjobb här med usel lön... Men det är ditt!" Ja... Dessa drömmar. Ragga på Arken igen kanske? Det kanske jag till och med är kvalificerad för. Och det skulle inte ens kunna klassas som ett skitjobb. In my dreams. Djuraffärer är så sjukt överbefolkade. Går tio personal på en kund, typ. Men ja... Uppenbarligen kommer ingen att jaga mig... Så jag får väl printa ut ett välfyllt (läs: übertomt) cv och dit.

Det var inte så allvarligt i alla fall. Bara det gamla vanliga. Varför ska pengar vara så viktigt för? Pengar = Lycka. Så är det. Jag har fan inte sovit sen jag fick nya utbetalningsplanen från CSN. Crap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0