Ohh... I'm shaking in my spaceboots...

 Jaha... Man får inte ens handla ifred längre. Jag ska sluta vistas utomhus på Knarkparken. Det bor 99% dryga människor och 1% hyggligt folk här verkar det som.

Alltså... Kommer bort till Korset på väg till affären. Där står ett gäng (ungefär 10) skitcoola brudar på ~13-15 år. En skitsupercool tjej går mot mig, vilket inte känns så konstigt alls. Hon kanske bor åt det hållet? Hon stannar bakom mig och gör ett typ "pang"-ljud. Eftersom att ignorera människor är min specialitet så fungerar det alldeles utmärkt även på de här skitcoola brudarna. "Amen... Asså... Hallåå... Det där betyder att du är död. Du ska ju ligga ner!". Resterande skitcoola brudar står längs vägen och tycker att det är hysteriskt spännande. Sedan börjar den riktigt skitsupercoola bruden att gå bakom mig ett tag istället, tills hon tröttnade efter ungefär 50 meter.

När jag sen kom tillbaka från affären står supercoola brudgänget kvar där. Det verkar dock som att de har tröttnat på att vara så där riktigt skitsupercoola och är på väg hemåt. Tre stycken måste så klart gå mig. Det känns nästan som något obligatoriskt. :) Annars är man ju inte skitcool.

Skitcool 1: "Öj, öj är inte det Hon?!?!"
Skitsupercoola bruden: "Nej, Hon var ju blond!"
Skitcool 2: "Men öj, ****! Det där är ju hon du gick bakom!!!"


That's very brave. Är det någon annan som skulle våga gå bakom en 158 centimeter lång Marie när hela gänget står och kollar på? I don't think so ;) Uhh... Jag är i alla fall så rädd att jag skakar. Jisses. Tänk att ha folk som går bakom sig. Hujeda mig ;)

Har de inga körsbärsträd att hänga i eller?

Kommentarer
Postat av: älsk

hahhahahaha vad ska man säga? =) ligger sjuk jag nu.. hua mej. datorn i sängen en sväng nu=)

2007-08-15 @ 19:50:58
Postat av: O

Dom vill ändå bara vara lika som dig ... hur coola kan dom vara jämfört med dig ..... Du är ju vacker ....

2007-08-15 @ 23:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0