Motivationshöjare?

Blev precis medlem i www.piggelino.se. Hittade länken hos Miss M. Det kanske kan fungera som en liten motivationshöjare de dagar det känns tungt att pallra sig iväg till träningen :) Det roligaste är att det går att utmana andra människor, så... Gå med och utmana mig :)

Idag blev det i alla fall en promad till Friskis, styrketräning, och sen promenad hem igen.
  Är ganska trött nu. Lite vätskebrist känns det som också. Stekhett ute ju. Egentligen borde man bada, och inte sitta inne framför datorn. Skäms på mig. :) Det var en alldeles på tok för snygg människa på gymmet idag i alla fall. *Avundsjuk* Sjukt vältränad, utan att se ut som ett muskelmonster. Hå hå ja ja.... Den dagen, den lyckan. Då ska jag också svassa runt i hotpants och hyperkort linne på gymmet. Jag längtar. Undra om det kommer inträffa? :)

Det är fredag och absolut ingenting på Tv ikväll. Det är banne mig skandal. Men nu ska jag flytta Mamma mus och hennes barn till en större bur, samt slänga ut 3 burar. Äntligen får jag tillbaka mitt kök! Lite av det i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Malin

Va roligt att du uppskattade det :) jag känner mig typ tokstressad om jag INTE gör nå varje dag ;) hihi

2007-08-25 @ 10:35:40
URL: http://thisismyown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0