Kasst.

Träning idag gick väl lite sådär... På toook för lång tid mellan måltid och träning. Inte bra. Hade typ noll med energi. Men jaja... Så blir det ibland, och imorgon är ju som tur var en ny dag :) Får se till att äta lite bättre då, banne mig. Jag som kommit igång så bra med mina morgonpromenader också. Det kommer defintivt bli färre sådana nu när jag ska pendla till Sunne. Har ju ingen lust att gå upp halv 4 bara för att hinna med sådant. Om jag orkar träna när jag kommer hem på kvällarna tänker jag vara stolt över mig själv. :) Tvn och gymmet får slåss om mig. Jag ska ge mig i kast med videon någon dag. Annars lär jag leja folk att spela in åt mig varje dag. Jobbigt att ragga över hela Karlstad för Top Model-avsnitt. Man kan ju fuska lite och ladda ner säsongen annars... Men det är ju inte lika roligt. :)

Nu är det i alla fall dags för Top Model, igen! Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0