Jag tror att jag avlider!

Nu har jag väntat lääänge på mitt kursbetyg. Kursen slutade trots allt typ 10 juni. Idag ringde för att kolla om kurssekreteraren hade kommit tillbaka från semestern. Det hade hon, så det var inte därför jag inte hade fått det. Men jag var tydligen strukenfrån listan, och lärardrygot hade inte skrivit något betyg på mig. Nähä.. Men tack då... Jävla tur att jag hade alla andra poäng, annars hade csn varit ganska svårflirtade.

Idag fick jag besked om hur mycket jag får tillbaka på skatten. Hela 216 kronor. Snacka om rik. Undra hur jag ska fira det? Baka chokladmuffins med marshmallowstäcke? Eller kanske göra lite nytta så jag bara kan slappa sista dagarna av sommarlovet.

Snart börjar ju skolan igen. Åhh pirrigt! Tänk om det bara är massa anorektiska bodybuilders i klassen *ihhh*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0