Ha!

Jag har överträffat mig själv! Analyserat hela 3 dikter av Tranströmer. Det ni. :) Nu verkar ju inte de här lärarna så intresserade av just analyser, så blir bara ett litet skrap på ytan. Men det gör inget. Går snabbare så *Mahaha*

Jepp jepp... Kanske man ska ge sig på att skära lite älgkött då? Sist lyckades jag sköra köttet åt fel håll... För er som inte vet så leder det till att det inte går att tugga :) Jag ska försöka att inte göra samma sak den här gången :) Tur att det är gratis i alla fall. Så tänkte jag försöka mig på en potatisgratäng också. Tur att Micke inte jobbar så sent. Ifall det skulle misslyckas kan man fortfarande åka och handla något annat :) Woken igår blev ätbar i alla fall. *puh*

Känner för att springa en vända. Om det bara kunde bli lite svalare först. Annars kommer jag att förvandlas till en svettpöl där ute i skogen :) Det är ju inget vidare på tv ikväll heller så... Kan lika gära göra något nyttigt då :) Allsång har jag gett upp nu. Och inget Morden i Midsomer. Eländes :) Imorgon är det i alla fall Project: Runway. Får se fram emot det istället.


Ajöken för nu, gott folk!


Kommentarer
Postat av: Moa

Spännande med ditt pluggande. Jag hoppar på skola till hösten jag också. Ska bli hälsovägledare minsann. Vad har du för ämnen som lärare? Kram

2007-08-07 @ 15:55:28
URL: http://moaliten.blogg.se
Postat av: Anna

Haha ja lite tokerier måste man tydligen göra, så man känner att man lever ;) Men fatta vad läskigt det är att cykla till stan mitt i natten... fort går det vill jag lova :)

2007-08-08 @ 13:47:04
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0