*flämt*

Skulle kunna säga tusen orsaker till att det gick kasst att springa idag. Jag hade inte ätit något vettigt, bara fikat och ätit godis, det var varmt som i helvetet och när jag hade sprungit 100 meter insåg jag att jag hade mina vanliga streeetskor på mig och inte jympaskorna. Men den största anledningen var väl att kondition är en färskvara, och jag har inte tränat kondition på nästan 4 veckor. Inte bra. Men nu är det bara att betala priset och kämpa på. Livet är fullt av uppförsbackar och man kan inte bromsa sig ur dem. Man måste trampa utav bara helvete. Så det så.

Så ikväll ska jag trampa iväg till Campus och se en film och äta godis. Det borde göra susen. Jag lever efter filosofin att man ska äta det man vill när man vill, men med måtta :) Förbud leder bara till skamkänslor i slutändan. Det klarar jag mig utan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0