Elände.

Möss är ett elände. Alla andra som säger något annat ljuger. Alla vet att jag har rätt. Alltid. Det bara är så.

Det började med 5 möss i en burk (akvarium, inte big pack-burk), 3 hanar och 2 honor. Sen var det bara 1 hona och 4 hanar istället skulle det visa sig. 3 veckor senare var det 11 möss i 2 burkar. Sedan blev det 11 möss i 3 burkar efter avvänjningen. Igår var det helt plötsligt 23 möss! Men det fick varanerna råda bot på. Nu har jag "bara" 11 möss igen... i 4 burkar. Den ena hanen har en förkärlek till att bita de andra hanarna i juvelerna. De mobbade mössen höll på att bli psykiskt störda. En satt och darrade i ett hörn, en annan sprang oavbrutet i hjulet och en tredje hängde upp och ner i taket. Det har gått åt en jävla mass big pack-burkar också (som de har som sovrum). Jag har till och med slängt chokladglass för att få fram värdefulla big pack-burkar.
Till veckan skickar jag iväg hanarna till djuraffären.
Jag vill ha mitt kök tillbaka!


image107

Men de är söta. Det kan jag inte förneka.


Kommentarer
Postat av: älsk

haaahahahaa

2007-08-20 @ 20:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0