Dyslektisk torktumlare.

Jag har starka misstankar om att torktumlaren i det här huset lider av någon form av sifferdyslexi. När det står "0 minuter kylning" dröjer det nämligen ytterligare 10-15 minuter innan den är klar. Totalt ologiskt. Och drygt att den ska vara sååå seg. Ajja... Dagens I-landsproblem.

Jag var i alla fall ute och gick runt kronoparken imorse. Inte en enda mördare såg jag. Skönt. De var väl bakfulla allihopa kanske. Blir nog att jogga en vända sen innan älsk kommer hem. Ska bara vänta på att nästa torktumlare ska bli klar också. *Suck* Jag har lite ångest nu över medlemskapet på Piggelino. Måste ju skriva in något varje dag i alla fall :) Mitt nya löfte är därför minst 30 minuter varje dag. Får väl se hur länge det håller :)

Sen blir det eventuellt en tur till Bergvik. Köpa byxor. Nödvändigt, ja. Men såå segt, eftersom det aldrig finns några som sitter bra. De är antingen för tighta eller får långa i benen. Men skam den som ger sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0