Blomma!

Idag har vi shoppat blommor.
Såå fina så. 2 fikusar och 2 köttätande saker. Mycket tjusigt. Nu är det inte lika lätt för grannarna att få peepshows längre. :) Vi ville ju egentligen ha träd. Men de får ju tyvärr inte plats någonstans, och så kostar de runt tusenlappen också. Får hoppas att fikusarna växer upp och blir stora. Kanske hinner jag inte ta död på dem. Men min vita fikus har ju varit tålig i alla fall. Jag kanske har lite gröna fingrar i alla fall (I wish!). Köttätarna får gärna vara så små som de är nu. Annars får de flytta ut ur sovrummet så de inte kommer och börjar gnaga på mig :)

 image115

Bild från Brutala blommor

Kommentarer
Postat av: älsk

marie..-du kommer ju få mardrömmar om dom där blommorna...

2007-08-29 @ 18:07:00
Postat av: Malin

Jo visst ärdet! Jag slutar så sent bara så jag måste spela in, men då får man ju titta precis när man vill och slipper reklam :D yeah! :P

2007-08-29 @ 18:10:46
URL: http://thisismyown.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Tack för tipset! ;D

2007-08-29 @ 19:22:23
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0