Bara babbel.

Jag har så sjukt ont i huvuvdet. Tack och lov att Ipren finns. En flickas bästa vän. Alla gånger. Näst efter choklad. Choklad läker alla sår. Hur smärtsamma och djupa de än är :)

Nu har jag och Micke varit och hämtat ett bord hos Susanne. I början av sommaren fick vi en lampa. Kort och gott, Susannes hem flyttar hit. Sakta men säkert. Så nu är jag ett soffbord rikare, och en massa plats fattigare. Måste bli av med det gamla bordet fortare är kvickt nu.

Btw så vantrivs jag verkligen i den här lägenheten. Det blir värre och värre för varenda dag. Bläh. Det går liksom inte ens att få det att se välstädat ut, för allting står så himla ihoptryckt. Köket är bara hemskt eftersom det är fullt av djur. Men de får inte plats någon annanstans. Så... Ja... Bryt ihop, och kom igen.

Imorgon ska jag tvätta. Tråkigt, men absolut nödvändigt. Iofs är det så varmt så det hade bara varit skönt att gå naken. Men nej... Bäst att tvätta i alla fall. Vilket påminner mig om att jag behvöer byxor. Minst ett par. Helst två. Mitt "hela byxor-bestånd" är nere i ett par. Och det är ju inte bra.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men du,... vad har ni för gammalt bord? Nåt som får plats här tror du? :)

2007-08-25 @ 16:30:47
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0